Menu

MÜŞTERİ (İş ortağı) MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

 Ayaz lojistik memnuniyet politikası

Müşterilerimizin (İş ortaklarımızın) talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebildiği, bilgilerin objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alındığı,


Yasal durumlara ve şirket politikamıza aykırı olmayacak şekilde değerlendirildiğimizi,


Aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli çalışmaların ve kontrollerin sürekli yaptığımızı , Müşteri (İş ortağı) ile olan ilişkilerimizde, şeffaflığı esas alan, müşteri (İş ortağı) memnuniyetsizliklerinin hızla sonuçlandırılmasını ve müşterinin mutlaka en kısa sürede bilgilendirilmesini ana ilke olarak kabul eden,


Müşteri (İş ortağı) odaklı bir yaklaşımı takip etmekteyiz.




MÜŞTERİ (İş ortağı)MEMNUNİYETİ KURALLARIMIZ


Müşterilerimizi (İş ortağımızı) öncelikle “Haklı” kabul eder, şikayet sebebini taraf tutarak inceliyoruz. Bize iletilen her konuyu inceleyip, süreçlerimizi iyileştirme şansı buluyoruz.


Müşterilerimizin (İş ortaklarımızın) bizden kaliteli hizmet beklentisine uygun bir anlayışı benimsiyoruz.


Kurumumuzun müşterilere (İş ortağımıza) doğrudan ya da dolaylı sunduğu ürün ya da hizmetler için doğru, net ve devamlılık sağlayan iş ortağı - kurum ilişkisi oluşturuyoruz.


Müşteri (İş ortaklarımızın) gizliliğine özen gösteriyoruz.


Profesyonel kadromuzla ve profesyonel bir yaklaşımla müşterilerimizin (İş ortaklarımızın) taleplerine yönelik hizmet veriyoruz.



Her türlü Görüş öneri istek ve şikayet için bize yazın



iso 10002 sertifikası